مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 05:002021-11-24اقتصادي

صدور سند کاداستر باعث کاهش تصرفات به منابع طبیعی می شود


اجرای طرح کاداستر اراضی ملی واتمام این طرح دستاور قابل تحسین در استان است وصدور سند کاداستر اراضی منابع طبیعی موجب کاهش تصرفات وتجاوزات اشخاص به منابع طبیعی خواهد شد .

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اجرای طرح کاداستر اراضی ملی واتمام این طرح دستاور قابل تحسین در استان است وصدور سند کاداستر اراضی منابع طبیعی موجب کاهش تصرفات وتجاوزات اشخاص به منابع طبیعی خواهد شد .

سردار سلمان امیری در جلسه انعقاد قرارداد تفاهم نامه همکاری نیروی انتظامی استان همدان با منابع طبیعی و آبخیزداری استان اظهار کرد: منابع طبیعی در اجرای قوانین باید نقشه راه داشته باشد تا بتواند راحتر و سریعتر به وظایف خود جامه عمل بپوشاند ضمن اینکه پاسگاه های نیروی انتظامی پتانسیل خوبی برای همکاری در حفاظت از عرصه های ملی در نقاط مختلف در استان هستند.

وی همچنین با اشاره به ارتباط تنگاتنگ منابع طبیعی و نیروی انتظامی با تاکید بر هم افزایی دو چندان در حفظ منابع طبیعی به عنوان سرمایه ملی تصریح کرد: باید با اقدامات پیشگیرانه در همه بخش های اجتماع بویژه حوزه منابع طبیعی و اراضی ملی که متعلق به عموم مردم است مسلط بوده وبا برنامه باشیم تا آسیبی به پیکره و سرمایه های ملی وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند کاداستر باعث کاهش تصرفات به منابع طبیعی می شود

صدور سند کاداستر باعث کاهش تصرفات به منابع طبیعی می شود